Just Keep Following The Heartlines On Your Hand!

Better To Be Hated, Then Loved for Somethig Your Not.

God Jul!

Publicerad 2012-12-24 04:49:32 i Allmänt

God Jul alla!! Jag och Alice är framme Dayton, Pennsylvania nu och har ätit mat med familjen här och ska nu sova. Jag är heeeelt slut efter en dag på 4 olika bussar!! Inga problem med bussarna, allt har gått som smort!

I morgon är det julafton, jag har ingen jul känsla what so ever men det kanske ordnar upp sig till juldagen då det är då det firas jul här.
Jag hoppas ni har det fint där hemma!

Pussokram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

Denna gången jag bloggar har jag hamnat på andra sidan Atlanten i Ithaca, New York. Jag pluggar här min fjärde termin som Arbetsterapeutstudent.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela