Just Keep Following The Heartlines On Your Hand!

Better To Be Hated, Then Loved for Somethig Your Not.

Vin

Publicerad 2012-10-12 20:57:09 i

Ikväll ska jag dricka vin, inte för att bli full utan för att dränka mina sorger, fira det lilla goda som finns och för att överleva min mid term exam nästa vecka! Jag ska njuta av vinet, minnas alla minne, vara glad över alla de vänner jag har, min fina familj och tänka på hur BRA jag faktikst är! Så det så! Det är ju ändå fredag och jag är nästan halvvägs igenom denna plågsamma men lärorika tid här!
En härlig sommarkväll i London för länge, länge sen(känns det som) när livet var riktigt bra, lälttsamt och fritt!!

Kommentarer

Postat av: Kia

Publicerad 2012-10-14 19:17:27

Skickar dig en styrkekram!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

Denna gången jag bloggar har jag hamnat på andra sidan Atlanten i Ithaca, New York. Jag pluggar här min fjärde termin som Arbetsterapeutstudent.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela