Just Keep Following The Heartlines On Your Hand!

Better To Be Hated, Then Loved for Somethig Your Not.

Washington DC

Publicerad 2012-11-21 15:05:11 i Allmänt

Ett snabbt inlägg för att bevisa att vi lever och att vi har det bra!!

Både jag och mamma kom till washington utan problem i lördags kväll och har sedan dess gått, gått, gått och gått. Vihar ont i fötterna och benen men vi har sett väldigt väldigt mycket!!

Idag är sista dagen i Washington DC och i morgon ska vi köra härifrån upp till Niagara Fallen och sedan vidare till Ithaca!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

Denna gången jag bloggar har jag hamnat på andra sidan Atlanten i Ithaca, New York. Jag pluggar här min fjärde termin som Arbetsterapeutstudent.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela