Just Keep Following The Heartlines On Your Hand!

Better To Be Hated, Then Loved for Somethig Your Not.

Här sitter jag...

Publicerad 2012-10-10 00:32:25 i

...I lugn och ro och finkammar Facebook och Twitter efter ngt roligt jag kan läsa, se eller skriva. Man skulle kunna tro att jag inte har något som stör mig över huvudtaget, att jag inte var det minsta stressad över något.
Men ack så fel beskådare har-för inne i mitt huvud konstaterar jag att jag har väldigt mycket att göra, jag har inte tid med något som inte innebär plugg men det förstår jag såklart inte riktigt...
 
Om jag inte minns fel så hade vi en hemtenta för ett år sen kanske eller något sådant, eller förra terminen, minns inte riktigt, iaf, där vi fick instruktionerna en och en halv vecka före den skulle var ainlämnad och klar och jag vet att det kom upp i utvärdering och även när vi fick reda på att det var the deal att vi inet skulle få instruktionerna förrens en vecka innan, att det var för kort tid och att det önskades mer tid. Ja jag kan ju säga att jag åångrar det faktum att jag klagade då, för det vet jag att jag gjorde, tyckte det var väldans jobbigt att bara ha en vecka på sig att distrubera arbetet över.
Då kan jag bara säga så här att på 7 veckor i skolan här så har jag med mid term exam inräknat haft tre stycken hemtentor där instruktionerna inte har kommit ut förrens en vecka innan det ska lämnas in.Idag fick jag instruktionerna på hur jag ska göra inför min mid term vidoe recording. Alltså har jag bara en vecka på mig knappt att knåpa ihop något smart som ska filmas. Jag, svensk och lat, tycker att jag borde ha haft mer än en vecka på mig medan mina klasskompisar inte brr sig och senast vi hade en inlämning så hade folk inte ens börjat på den ett dygn innan den skulle lämnas in...Jag undrar då jag-jag gillar press men att endast ha en vecka på sig att dra ut på tiden innebär att jag inet får ha allt för många undanflykter till varför jag inte skriver på min exam...
Idag fick jag även reda på att vi på torsdag ska ha mid term exam, skriftligt test-alltså om två dagar. Det är på saker som vi har gått igenom under terminen så jag borde ju kunna det men det krävs ju ändå lite tanke bakom det och jag måste verkligen gå igenom det igen. Jag har även en inlämning på en grupp analys på torsdag till praktiken...den har jag inet börjat på så den får jag nog sätta fart med.
 
Jag har skrivit det innan men ni fattar kanske att jag inte har något liv förutom att plugga och oroa mig för vad jag ska skriva i alla mina inlämningar, säga i alla seminarie och komma på aktiviteter till gammla som unga....
 
Det sägs att man ska leva sitt liv och inte önska att man var någon annan stans, att man ska ta vara på tiden osv osv-men ni anar inte hur mycket jag önskar att terminen är slut och jag får roa mig och leva igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

Denna gången jag bloggar har jag hamnat på andra sidan Atlanten i Ithaca, New York. Jag pluggar här min fjärde termin som Arbetsterapeutstudent.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela