Just Keep Following The Heartlines On Your Hand!

Better To Be Hated, Then Loved for Somethig Your Not.

Wegmans

Publicerad 2012-10-31 01:02:50 i

Så var det tisdag igen-min praktik har vaarit inställd och jag har haft en riktigt lat dag. Praktikplatsen stängde igår pga dåligt väder men gissa vad! Vi fick inget dåligt väder-det har endast regnat en del men ingen orkan här inte! Så jag hade egentligen kunnat gå till praktiken men det var ju inte öppet så detvar helt omöjligt!!
 
I vilket fall så är det tisdag och vi åker alltid och veckohandlar mat då! Mycket trevligt måste jag säga. Så idag har jag inhandlat ingredienser till köttbullar och även fyllt på mitt förråd med havregryn. Så så är det!
 
Ville mest uppdatera er om att vädret är bra och att allt går bra! Jag kan även uppdatera er om att mina midterm betyg är otroligt förvånande-jag har inte varit ute och seglat alls vill jag lova, har presterat bättre här än vad jag ngnsin gjort hemma i Jönköping tror jag-så klapp på axeln till mig och jag ska gör a mitt yttersta för att forstätta på den inslagna banan med plugg! Vi har fått en assignment idag som ska vara inne om 2 veckor...har redan börjat fundera nu men känner att det blir svårt att prestera lika bra som jag gjorde på förra assignmentet som var av samma sort, där fick jag 95% utav 100%...Men jag kan ju alltid försöka!!
 
Tack och hej, leverpatstej!!

Kommentarer

Postat av: The scottish one

Publicerad 2012-11-04 10:36:13

Tjaa! va skönt å höra att du har det lika fint fortfarande å att du inte har blåst bort där! =) åh, har oxå funderat på köttbullar..vore galet smarrigt haha! =) ta hand om Dig! kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

Denna gången jag bloggar har jag hamnat på andra sidan Atlanten i Ithaca, New York. Jag pluggar här min fjärde termin som Arbetsterapeutstudent.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela