Just Keep Following The Heartlines On Your Hand!

Better To Be Hated, Then Loved for Somethig Your Not.

The End

Publicerad 2012-12-19 21:22:07 i Allmänt

Sådär, nu var alla mina inlämningar inlämnade, alla presentationer presenterade oh alla exams skrivna, jag har alltså överlevt allt och jag har till och med gjort det med bäst resultat i klassen på en av alla tuse inlämningar-det gör mig väldigt stolt och glad över mig själv!! FANTASTISKT helt enektl!!

jag ska ringa taxi nu och åka ut till flygplatse för att hämta upp Alice och vår hyrbil-ja jag ska vara chaffören, jag lovar er alla att jag ska köra väldigt försiktigt!!

Så med detta korta inlägg vill jag okså önska GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!! Jag ska försöka uppdatera er ngn gång under mitt och Alice äventyr!! Woop woop!!

Pussokram alla!!

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2012-12-20 21:30:16

Jag är stolt över dig!! Snart kommer jag ha nytta av "nya" smarta sofia när vi kan göra gruppuppgifter tillsammans. Längtar efteer dig

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-12-21 16:54:12

Vad duktig du är!!!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

Denna gången jag bloggar har jag hamnat på andra sidan Atlanten i Ithaca, New York. Jag pluggar här min fjärde termin som Arbetsterapeutstudent.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela