Just Keep Following The Heartlines On Your Hand!

Better To Be Hated, Then Loved for Somethig Your Not.

Snart slut

Publicerad 2012-12-19 01:55:11 i Allmänt

Här sitter jag och fryser ska ni veta...vår boiler eller vad det är som gör det varmt här i huset har gått i sönder och det är fruktansvärt kallt här ine...vaktmästarna jobbar på det och ska ringa hit en rörmockare, ja jäklar vad jag får bylsa på mig inatt för att inte dö av kyla!!

I vilket fall så har det varit en effektiv dag idag. Var uppe innan tuppen, kl 6, för att ha min presentaation halv 8. Presentationen gick bra tycker jag allt!! Sen fick jag sitta och lyssa på x antal presentationer till me var hemma redan kl 11, kändes som att kl var 3 halv 4 då-men icke. Så jag tvättade och slöade lite. Men från klockan halv tre har jag pluggat till min exam i morgon...Vision field, acuity, cognitive-behavioural, sensorimotor, OSA, OCAIRS och Multicontextual Approach är ord och begrepp som snurrar i mitt huvud. Jag älsar att jag läser igenom en power point och inser att jag mste ha sovit på en bit av föreläsnngen för helt plötsligt dyker det som jag jobbat med hela terminen på praktiken upp. Sensorimotor alltså-de fem komponentera i gruppterapi-och jag har inte fattat det förrens nu!! Ja det var minsann tur att jag inte lyssnade på Rickard som sa att jag skulle chilla ikväll, kolla på TV och inte panik plugga-ha, då hade det gått åt skogen i morgon (det kan det göra ändå förståss...)

I morgon är min sista dag i skolan och om mindre än 24h så träffar jag Alice!!! Jag kan inte fatta att terminen är slut, att jag överlevt alla prövningar jag har gått igenom och att jag nu ändast har några veckor kvar på min utlandsvistelse och äventyr. Att jag också endast bara har några få dagar kvar i Ithaca är väldigt märkligt också och jag kommer sakna det lite ändå!!

Jag ska göra mitt bästa att uppdatera under jul och nyår, men lovar inget-Så God Jul och Gott Nytt År på er om jag inte önskar det närmare jul!! :)

My joy, Always remember me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

Denna gången jag bloggar har jag hamnat på andra sidan Atlanten i Ithaca, New York. Jag pluggar här min fjärde termin som Arbetsterapeutstudent.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela