Just Keep Following The Heartlines On Your Hand!

Better To Be Hated, Then Loved for Somethig Your Not.

Ojdå...

Publicerad 2012-10-23 04:04:20 i

Ojdå, nu har tiden sprungit iväg, eller nja, men den har försvunnit och jag ahr inet bloggat på mer än en vecka!! Ber om ursäkt för det...
 
Sen ni sist hörde ifrån mig så har jag hunnit ha min midterm exam, den tentan som jag skulel förberedaa och sedan bli filmad i 10 min då jag leker AT för att professorerna sedan ska sätta betyg på hur bra vi var på de där 10min...jag var inet alls nöjd när jag kom ut från mina 10min...jag var inet nervös innan men när jag hade 5min att förbereda mig och ställa i ordning för dte jag skulle göra så blev jag sukt nervös. Gjorde inte en bra förflyttning och ja jag klantade väll till lite till gissar jag men men. Jag hoppas att de var snälla och betygsätter mig rättvist men inet fööör hårt!!
 
Jag har även hunnit ha praktik och fall break. Fall break från torsdag eftermiddag till söndag kväll, jag har inet gjort ngt alls...kollat på Grey`s Anatomy, ätit, osvit och rört på mig måttligt...Skulle i onsdags gå en promenad och gick inom min mailbox och hittade en note som meddelade att jag hade ett packet/brev att hämta i lucka(våra mailboxar är inet så stora) jag tänker att jag hinner ta en promenad innan jag hämtar paketet för det var 2h tills mailroomet stängde, nej nej, när jag kommer tillbaka så är det stängt!! WHAT?! Jag har alltså gått hela helgen utan paketet-som för övrigt var från Alice, innehållande ett par anständiga byxor från HM som jag beställt genom henne, en svensk flagga och marabou choklad och Ahlgrens bilar. Jag hämtade det idag kl 4 och klockan 8 var ett choklad och bilarna uppätna, av mig, men jag vill tillägga att jag innan jag satte i mig det gick en timmes promenad och åt en omelette. Men ja godis en måndag är ju inget att rekomendera men alltså en gång på 5 månader(typ) tycker jag att jag kan unna mig det!! :P
 
Denna veckan har jag field work-VFU- och är då hela veckan på Challenge där jag annars gör praktik och är tisdag och torsdag morgon. Jag är där tillsammans med två från min klass-det är ganska så kul att JAG kan vara den som vet mer än de för en gångs skull! De är snälla och trevliga men vi gör inet så mkt tillsammans eftersom jag göra mina uppgifter under hela terminen så idag ahr jag varit på en arbetsplats-Finger Lakes Fresh- med en av personalenplus de individer som jobbar. Han är en nytterst märklig man, som en skogsmulle typ, pratar inte och när han gör det så tror man att han är super arg på en för han ser så bitter och barsk ut-läskigt me jag överlevde och jag har aktivitets analyserat arbetsuppgiften att montera kartonger och sätta på datumsklistermärke. Har även plockat bort gula salladsblad från saladshuvud och placerat de i plastförpackningar. Även denna uppgift har jag analyserat!
 
Ja vi får se hur resten av veckan går, ska leda en grupp på torsdag som jag inet har ngn som helst aning om vad den har för mål/syfte eller ngt, den heter Communication Games och ja, vi får se hur det går!! Diskussion vet jag ska ingå iaf!!
Har varit duktig och pluggat mkt idag, jag hoppas påa tt jag kan sova ordentlgt inatt, har kommit på att sova till kl 11 en söndag och inte kunna somna på kvällen förren kl 2.30 på natten för att sedan gå upp kl 7 är sådär kul...!
 
Ska försöka uppdatera igen snart! På lördag så ställer mina roomies till med Halloween Party och ja, man måste klä ut sig-jag har ingen aning om vad jag ska klä ut mig till men det löser sig nog med lite ansiktsfärg!

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2012-10-24 00:01:02

Om jag inte minns helt fel har du en nunne-kostym liggandes där hemma. Och kanske t o m en gammal präst-dräkt ;) Fast det tar kanske lite lång tid att skicka!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

Denna gången jag bloggar har jag hamnat på andra sidan Atlanten i Ithaca, New York. Jag pluggar här min fjärde termin som Arbetsterapeutstudent.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela