Just Keep Following The Heartlines On Your Hand!

Better To Be Hated, Then Loved for Somethig Your Not.

Ny vecka, nya uutmaningar so to speak

Publicerad 2012-10-09 02:20:40 i Allmänt

Ny vecka ja, innebär ny måndag...brukar inte tycka om måndagar alls, ochdet gör jag inte men denna måndagen, såhär i efterhand, har varit pretty good alltså!! Började med en lat förmiddag med två timmars plugg. Gick på veckans alla dagars snurrigaste föreläsning(ja den är snurrig vilken måndag det än är...), gick och postade födelsedags kort till mina två kära kära flickor i London. Charlotte och Amelia fyller nämligen 7 respektive 9 år inom en vecka! Ååh vad jag saknar dem allihopa...

Sedan ko jag hem, kollade på Grey´s Anatomy, ja nu har jag fastnat och jag försöker hålla mig till två avsnitt om dagen då jag har annat bättre för miig men i söndags råkade jag kolla på grey´s i 9h i sträck(med avbrott för matintag), för så kul har jag det! :P

Men sen gick jag faktiskt på seminarie som jag hittils har hatat för det gäller att vara snabb i tanken och trots att vi bara är 7 stycken så går konversationerna snabbt och man måste ha sina smarta tankar med sig och kan inte vara en eftertänksam halvseg svensk inte. Idag dock så fick jag till det däremot och kom med många smarta synpunkter och är riktigt stolt över mig själv!! Det ni!
Sen fick jag lift hem av en klasskompis dels för att vi fick överbliven pizza, från ngt möte, av en professor och dels för att hon och jag bor mer eller mindre grannar tydligen!! Snällt av henne, vi delade upp pizzan hon, jag och en till som också var kvar sist i klassrummet. Så nu klarar jag mig några dagar på pizza-det var vääldigt mycket över ska ni veta!!

Nu ska jag komma på aktiviteter till autistiska barn, alltså jag önskar att det inte vorre så svårt-jag måste lixom ha dessa smart tankarna med mig i morgon till praktiken kl 9...har funderat hla helgen på vad jag gör för något som kan anpassat så att det passar de...men jag kan inte komma på ngt....gör ni så får ni gärna säga till!!
Tack och hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

Denna gången jag bloggar har jag hamnat på andra sidan Atlanten i Ithaca, New York. Jag pluggar här min fjärde termin som Arbetsterapeutstudent.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela