Just Keep Following The Heartlines On Your Hand!

Better To Be Hated, Then Loved for Somethig Your Not.

Lucia!

Publicerad 2012-12-13 23:26:58 i Allmänt

Idag var min sista dag på praktiken, vi bakade lussekatter och jag sjöng juldans låtar; Räven Raskar Över Isen, Mormors lilla kråka och även små grodorna. Kul!!

Jag kollade på Luciatåget SVT i morse, jag had eju kunnat stanna uppe till 3 men det tyckte jag var lite för jobbigt!! Jag fick även visat Luciatåget för en av grupperna, det var uppskattat!!

Innan jag länade fick jag 4 kort av antingen grupper eller personer på jobbet och även en liten present från min handledare. Hur himmla fint är inte det?! Jag började gråta lite såklart, blödig som jag är!! Mycket fina ord i alla 4, så det är kul! Mitt omdöme jag fick av min handledare om hela praktik perioden vavr även det väldigt väldigt fint!! Jag har minst sagt gjort ett gott intryck!!

Idag har jag även haft min sista riktiga föreläsning. Jag har min sista session med min gammla dam, men kl 12 i morgon är jag klar!! Sen är det bara 3 examinationer kvar-två presentationer och en skriftlig! Kan inte sluta tycka att det är helt sjukt och hur fort har inet tiden gått??! på Onsdag kommer Alice och när ag hämtar henne på flygplatsen så är jag officielt klar på Ithaca College!!! Så himmla gött!! :)

Glad Lucia allihopa!

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2012-12-14 08:20:25

Du är så duktig så! :) Och suveränt att du uppdaterar bloggen lite ;) KRAM!

Postat av: Amanda

Publicerad 2012-12-16 14:12:38

Puss längtar efter att du kommer hem

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

Denna gången jag bloggar har jag hamnat på andra sidan Atlanten i Ithaca, New York. Jag pluggar här min fjärde termin som Arbetsterapeutstudent.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela