Just Keep Following The Heartlines On Your Hand!

Better To Be Hated, Then Loved for Somethig Your Not.

Hurricane Sandy

Publicerad 2012-10-29 15:34:17 i

Hurricane Sandy drar in över öst kusten här och jag är nog inte riktigt förberedd på hur blåsigt och regnigt det faktikst kan bli-minns inte hur det var när Gudrun drog fram i Sverige..
mina roomies hoppas på att lektioner ska bli inställda pga blåsten men det tror jag knappast att de kommer bli men å andra sidan så är det nog inet helt omöjligt eftersom strömavbrott i detta landet är ganska så oundvikligt med tanke på att alla strömledningar är placerade i luften på stolpar-like the good old days...
 
Jag är mest rädd för att jag kommer frysa ihjäl-nu börjar det blir riktigt kallt och för kallt för mina tunna jackor, men åh andra sidan så tror jag att jag hade använt den hemma också om det regnade och blåste om det gör här!
 
Jag ska försöka hålla er uppdaterade på hur det går här, jag är ju inet i de mest drabbade områdena men ändå! Tur att det inte var denna vecka som jag har Thanksgiving Break och skulle träffa mamma i washington-hon hade inte ens kommit på planet från köpenhamn eftersom nästan alla flyg till östkusten är inställda!!
 
Hej svej, nu ska jag iväg till skolan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

Denna gången jag bloggar har jag hamnat på andra sidan Atlanten i Ithaca, New York. Jag pluggar här min fjärde termin som Arbetsterapeutstudent.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela