Just Keep Following The Heartlines On Your Hand!

Better To Be Hated, Then Loved for Somethig Your Not.

Musikhjälpen 2012

Publicerad 2012-12-11 04:42:57 i Allmänt

Oj, oj, oj!! Nu ni, nu har Musikhjälpen 2012 börjat och jag är ju som ni vet helt såld på det och önskar att jag kunde lyssna 24/7 men sån tur har man ju inte!!! För det första så är internetet här så fruktansvärt dåligt så jag kan ändast lyssna på min mobil (som tydligen har bättre uppkoppling än min dator) och jag kan ju ändast lyssna på natten. Det är en ny upplevelse men det funkar det också! Och btw så är det vädigt mycket svensk musik som jag verkar ha missat-nya låtar som spelas som jag inte riktigt hört innan-trevligt!!

I helgen har jag inte gjort mkt mer än att plugga!! Kom på mig själv att jag sa 2 meningar till en annan person på hela lördagen, det ni, ett under att jag inte pratade mer med mig själv än vad jag gjorde!! Men så blir det också när man stänger in sig på sitt rum för att få så mkt plugg som möjligt gjort!!

Idag ahr jag haft sista seminariet-så jäkla skönt, det långdragna, stora projektet är snart klart och det är endast presentation kvar nästa måndag! Jag gillar´t!!

I morgon är det filmad presentation somm gäller, håll tummarna för att jag inte gör bort mig för mkt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

Denna gången jag bloggar har jag hamnat på andra sidan Atlanten i Ithaca, New York. Jag pluggar här min fjärde termin som Arbetsterapeutstudent.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela