Just Keep Following The Heartlines On Your Hand!

Better To Be Hated, Then Loved for Somethig Your Not.

Grym inbjudan!

Publicerad 2008-11-04 14:43:45 i Allmänt

Snacka om att jag nu längtar till den 24 november!! Undra varför tänker ni kanske!!

Jo för att jag ska följa med Meriam på hmm ja konsert är det väll, där Sugababes, 50 cent och Keane ska spela!, vi står på gästlistan och är kvällens VIP gäster!! Jag sa såklart ja när jag fick erbjudandet om att följa med men nu återstår bara ett stort problem; att jag får ta med en kompis men jag vet inte riktigt vem jag ska välja...hade ju kunnat ta med allihopa ju... Men det löser sig nog när det närmar sig och jag måste ju tänka ut vad jag ska ha på mig och så ju...:S Men det ska bli kul!!

Idag har jag varit i skolan som vanligt och nu så börjar jag jobba om en timme så jag får väll göra läxan nu...

Kommentarer

Postat av: josse

Publicerad 2008-11-05 00:33:15

AAAH, sa haftigt! Jag vet att du kommer att fa det megakul! Nar borjar fyrverkerierna imorn forresten??

Postat av: maxine

Publicerad 2008-11-05 19:24:21

du . det DÄR var fräckt! ta med mig :P

Postat av: Alice

Publicerad 2008-11-06 12:10:47

så grymt avundsjuk!!! jag ringer dig ikväll eller imorgon, måste prata med dig :P puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

Denna gången jag bloggar har jag hamnat på andra sidan Atlanten i Ithaca, New York. Jag pluggar här min fjärde termin som Arbetsterapeutstudent.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela