Just Keep Following The Heartlines On Your Hand!

Better To Be Hated, Then Loved for Somethig Your Not.

Lista 2010

Publicerad 2010-12-31 10:00:00 i Allmänt

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Japp, en hel del saker, bra som dåliga!
2. Höll du några av dina nyårslöften?
- Nyårslöfte??! Nej, sånt där kan jag ändå aldrig hålla så inte ens lönt att ge några!
3. Hade du något förhållande i år?
- Nej
4. Dog någon som stod dig nära?
- Nej
5. Vilka länder besökte du?
- England, Sverige, Grekland
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
- Ja, ngt finns det alltid jag kan tänka mig 2011 som saknades 2010.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
- Julafton(24/12) Även dagen då jag fick torka spya och avsluta mitt festande för min kära vänns skull(29/5)
8. Vad var det bästa som hände ditt år 2010?
- Kan inte säga ngt speciellt...hela året har varit som dans pårosor-eller nej kanske inte riktigt men det har inte varit många svårigheter i mitt liv, vilket jag är glad för!
9. Är det någonting där ifrån som du alltid kommer att minnas?
- Japp
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
- Förkylning bara...
11. Största misstaget?
- Aj, aj, det gör ont i hjärtat på mig...
12. Vad spenderade du mest pengar på?
- Kläder, mat, alkohol, transport och flygbiljetter till världens alla hörn!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
-  Japp!!
14. Gjorde någonting dig riktigt ledsen?
- Japp!
15. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
- Empire state of mind, head shoulders knees and toes, La Roux alla låtar.
16. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Gladare!
17. Vad önskar du att du gjort mer?
- Lagt märke och uppskattat alla mina fina vänner mer....
18. Vad önskar du att du gjort mindre?
- Åt!!!!!!!!!
19. Hur tillbringade du julen?
- På flyg och med familjen!
20. Blev du kär i år?
- Nix
21. Hur många one night stands?
- 2
22. Favoritprogram på TV?
- How I Meet Your Mother, Halv 8 hos mig, Grand Design
23. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
- Hatar inte!
24. Något du önskade dig och fick?
- Fler erfarenheter, visdommar och lärdommar om livet!
25. Något du önskade dig men inte fick?
- Min prins!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
- Firade i London med middag och sedan hemmafest. Slutade dock med att jag fick stå till tjänst som den som följde de fullaste hem till deras säkra hus!
28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
- Nja, kanske lite mindre jobbi slutat av året...
29. Har du ändrat som person under året, isåfall hur?
- Ja, hur mycket som helst! Säkrare på mig själv, mer social, vet ungefär vad jag vill med livet osv osv osv osv!!!
30. Vad fick dig att må bra?
- Alla underbara vänner, både i London och här hemma!
31. Vem saknade du?
- Många...
32. Var det någonting som du skulle gjort annorlunda om du kunde ändra det nu?
- Japp, jag vill gärna spola tillbaka tiden....
33. Fick du ditt hjärta krossat?
- Nej!
34. Blev du playad eller playade du någon?
- Ja, det blev jag nog allt när jag tänker efter!
35. Har du ljugit för dina närmaste?
- Ja...
36. Det bästa minnet från i år?
- Många fina kvällar/dagar med de jag gilalr bäst!
37. Fick du reda på någonting om dig själv som du inte redan visste?
- Japp!
38. De bästa nya människorna du träffade?
- Alldeles för många för att ens vara värt att ränkna upp! Ni alla nya änniksor betyder ngt för mig!
39. Det bästa med hela året?
- Mycket men Robyn konserten var ngt utöver det vanliga!!
40. Var det här året bättre än 2009?
- Hmm...jaa kanske eller jagvet inte!
41. vem utnamner du till arets person?
- Jessica Parkinson Sandquist kan ju få ta an sig denna listan tycker jag!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

Denna gången jag bloggar har jag hamnat på andra sidan Atlanten i Ithaca, New York. Jag pluggar här min fjärde termin som Arbetsterapeutstudent.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela